sunnuntai 5. syyskuuta 2010

Käännän takkini - Habitare-messuilla on kivaa




Pulikoiden alla on pehmike
Olin tänään ensimmäistä kertaa Habitaressa sen uutuuden, taideosaston, houkuttelemana. Olen ennakkoluuloisesti vieroksunut tapahtumaa, kun olen kuvitellut mielessäni tavarapaljoutta ja ihmisvilinää.

Menimme ensin Design-osastolle. Olin yllättynyt, kun siellä oli niin monenmoisia yksinkertaisuudessaan viehättävän innovatiivisia ja kauniitakin tuotteita esillä. Niitä oli helppo tarkastella eikä ruuhkaakaan ollut haitaksi asti.

Ajatella, että noin yksinkertaisen käyttökelpoisia keksintöjä voidaan vielä hoksata.


Patjan päällisen saa auki vetoketjun avulla


Aikaa vierähti Pelle Peloton-osastolla ja taideosastokin oli laaja. 

Loppukevennys


2 kommenttia:

  1. Minun oli tänään pakko siinä määrin leppoistua ettei tullut käytyä Habitaressa. Olisi varmasti ollut kiinnostavaa katseltavaa. Silti onnittelin itseäni, että pystyin jäämään kotiin.

    Anne L

    VastaaPoista